De rol van het internet wordt steeds groter. Veel (grote) bedrijven maken de fout om teveel aanwezig te zijn op Social Media en daardoor hun klanten vaak te vergeten. Veel bedrijven zijn meer bezig met de ontwikkeling van hun social media platform en het benaderen van klanten dat ze vergeten om de klantenservice op poten te zetten.

De Nederlandse Omroep is dagelijks bezig met klantenservice. Als u eenmaal klant bent vinden wij het belangrijk om u als klant te houden. Het werven van klanten heeft dus niet onze prioriteit, het behouden van klanten wel. De Nederlandse Omroep is dagelijks bezig met het updaten en verbeteren van de online helpdesk (de omroepdesk), de online servicetool en uw online beheer, zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

De Nederlandse Omroep is per e-mail 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar. Telefonisch hebben we bepaalde openingstijden zodat we u ook daadwerkelijk optimaal van dienst kunnen zijn.

Onze afdeling PR & Communicatie is het hart van De Nederlandse Omroep. Dagelijks proberen wij ons te verplaatsen in u als klant en uw behoefte op het gebied van service, communicatie en publieke benadering te verzamelen zodat we hierin de service kunnen verbeteren. De Nederlandse Omroep is een eerlijk, transparant en creatief bedrijf en we staan elke dag met frisse moed voor u klaar.

Veel bedrijven laten via hun klantenservice weten: “Helaas is dat bij ons niet mogelijk. Dat laat onze werkwijze niet toe”. Voor ons is zoiets een teken dat het anders zou moeten. Dat is dus iets wat u van ons nooit zult horen. Bij ons is alles mogelijk, op elk gebied. De Nederlandse Omroep is uw nummer 1 leverancier in media-diensten waarbij service op bovenaan staat. “Het is niet mogelijk” zult u van ons nooit te horen krijgen! Als iets op dit ogenblik niet mogelijk is, dan zorgt ons team van professionals dat het mogelijk wordt!